Kpop World

Big Hello silent readers :) apa habaq semua? Hope in the RAINBOW of health. Act farah tataw nak citer ape nih. Pasal korea kot? Korang minat korea tak? mesti minat kan? sape tak minat tu,sile blah. ececeh,jahat kan? just nak cakap,setiap orang ade hak nak minat sesape pon. tkpaya lah smpai kau nak boikot dy dsbbkan dy minat orang yang kau gile suke kaaan. fine,aku pon ade la jugak saket hati kalau seseorang tuh minat ape yg aku suke. tpi tak lah melebeh mcm kau kan. kalau kau setakat nak gurau tkpe beb. aku terime,sbb funny kan bile bergurau senda. aku suka <3 tpi,tanak lah smpai lebeh lebeh ngupat blakang kan. aku harap korang faham maksod aku. hey,aku tak maksudkan sesape ea. aku tgah warning diri sndri ni. jgn bermusoh dgn aku :|
































tata!

Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment