Life

comel giler husband aku :P
Assalammualaikum kawan kawan seagama. And Hello to everybody. 
Sumpah dah lame gila gila tak jengok blog aku nih. Macam tak kenal aku kan,pemalas nak buad post.
Yela,aku lebih suke bercakap dari menaip naip dalam blog ni. Tak syok ah. Tapi aku rajen skodeng skodeng blog orang. Aku bukak blog Peah,citer pasal couple. Aku bukak blog Tipah,cter pasal cinta. Aku bukak blog Eton,citer pasal rindu. Aku bukak blog Abu,cter pasal awek. Ah,senang citer kebanyakan nye about love lah. Tak nampak ke muke aku sedih takde pasangan ni? Sape nak kat aku,meh la sini. Jangan segan segan,malu malu siket je boleh tau. Okayy,aku menggedik promote diri. Abaikan~ Focus PMR!

Act,aku nak citer pasal sorang budak ni. Aku admirer la jugak dgn muke dy. Eh,bukan sorang. Ramai lelaki hensem aku admirer,tpi semua jauh la dari gapaian aku. Almaklumlah,aku mane layak. Eh,tadi aku cakap focus PMR kan? Ni asal cter pasal lelaki? Biarlah,habes form2 ni aku tak cter pasal laki lg. Ni last,tak promise lah. Ade sorang mamat ni kan. Walaweyh,start rombongan kelas 2A gi perak tu,aku sudah jatuh hati haha. Skema ayat,lantak T____T Muke dy ade iras2 penyanyi korea,Choi MinHo Shinee tu. Korang tak kenal ke? Pi search kat google. Hensem tau,tapi Myungsoo Infinite lg hensem lah hehe. Tapi mamat ni jenis pilih pmpuan la aku rase. Sometime,friendly. Sometime,mcm tak pernah kenal. Tak nmpk ke aku tgah buad muke sedih ni? :'( Aku tahu,aku sangat berbeza dari dy. Dy hensem,aku? Eh,aku pon hensem. Tapi,mane ade laki nak perempuan muke hensem macam aku ni kan? Ni lah masalahnye. So,skodeng dy dari jauh pon cukup la. kan kan? Aku dah berazam,kalau tak dapat boyfie dalam mase cuti ni, aku akan single sampai lah habes PMR.  Lame tu kan kan? Aku still happy,even aku takde boyfie. Aku still ade kawan kawan,family. Aku ngn family aku tak berape rapat. Ade msalah siket. Okayy,stop citer pasal tu naa~

Aku nak tanye korang,ape perasaan korang kene maki dgn kawan lame? Kawan lame merangkap kawan rapat and exBf korang maki korang? Sedih kan kan? Marah pon ade. Aku taktau cmane nak berbaek dgn dy. Perlu ke aku berbaek dgn dy? Tapi kawan aku pakse aku invite dy hang out sabtu ni. Aku taktau cmane aku nak invite sedangkan hamper sebulan dy senyap mcm tu je. Kalau aku tegor dy,gilaa. aku tak sanggup. Aku pon ade ego aku sendiri. Yes,aku mengaku aku memang ego. Tapi,dy yg cari pasal kan. Okay tak kalau aku tipu kawan aku,aku cakap kat dy yg lelaki tu tak dapat dtg. Boleh tak boleh tak? Tak,sebab kawan aku nak sgt jumpe laki tu. Aku kene ikot cakap dy,diatas sebab2 tertentu. Kalau tak,malas aku nak layan permintaan dy tu. Korang tolong bg idea ea? -End-

Banyak lg aku nak cter kat korang,tapi. Lepas aku cter pasal malaun atas tu,teros takde mood. So,see u next time! Ppyong!

Aku sayang Infinite ^^

Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment