No Title

Assalammualaikum!
   Hai kawan kawan, nama sy upin, yang ni adek sy ipin. Okay, aku buat iklan je tadi. Korang sehat? Dah nak skola ni jangan la sakit sakit ye. Erk, nak skolah dah? Bia betul ni? Ahh, chincha? Aku tak percaya ni. Jom la robohkan sekolah, ataupun nak bakar je? Ah gilaa, aku taknak skolaaa T____________T tahun depan aku Pmr? Whattt? Pmr? lagi la gilaa. Hapak pon aku tak ready. Macam mane ni weh? Wajib skolah ke? Nak cuti lg. tsktsk hingus meleleh dah. Memang aku rindu member member aku, tapi tapi, aku tak rindu skolah pon. Buku pon aku tak rindu. Huaaaa, ottoke? Nnti kat hostel tak dapat onl, tak dapat youtubing. Sekolah aku tu boleh tahan miskin, Wifi dy kejap hidup kejap mati. Nak curi line pon susah. Sia sia je aku bawak henfon tahun lepas. Musicbank, runningman, strongheart, inkigayo, 2days1night, happy sunday n yg seangkatan dgnnye, macam mane nak tengok?  Takpe, nnti aku suruh adek aku recordkan. Macam lah adek aku tu boleh harakan? Redha jelaa. Mak aku awal awal dah warning "No ponteng ponteng next year. Balik wajib je boleh" Whaaattheefishh! Im dead.
PMR? mesti tension kan? aku bakal rase nnti. Kalau tension nnti ape aku nak buat eh? Hehehe, banyak idea jahat muncul ni. Ish ish, ni ke budak nak Pmr? Ah lantaak, aku nak kacau kacau orang. Ngeee~ Tikarai will join the club haha. Kan adek? Adat sharodz, bila naik f3 boleh lecture budak. Betol ke aku eja? Biarlah. Tapi aku malas nak buat keje bodoh tu. Nak buat orang benci kat kite buat ape kan kan? Nak nmpak besaa sgt? Puihhh, bila perlu jela aku join ye. Kerje bodoh n buang mase mcm tu la yg sering diamalkan kat sekolah tu, ape la nak jadi.
Tengok tu, husband boyfie aku marah haha. Dy taknak aku sekolah jugak, dy kate, nnti dy rindu haha. So sweet, imaginasi aku tinggi tau, kau ade?
Aku jumpe bende alah ni kat mane ntah. So aku amek jelah.
For You,
Im Sorry.
sometimes i get jelous thinking that someone else could make you happier than i could. I guess it's my insecurities acting up. Because i know im not the prettiest, smartest or most fun and exciting.But, i do now that  no matter how hard and long you look, you'll never find somebody that loves you like i do.
pyong!

Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment