Personal Taste 2


Assalammualaikum kawan ^^

Salam satu malaysia naa~
Fushow fushow,orang tu tanak mengalah. Ini YAB Farah Najwa la. Sape boleh lawan kan?
Cehh,anda sedang bermimpi untuk berlawan dgn sy >,<
Beb,Tak semestinya bila kite minat korea tu,kite tak minat bende lain kan?
Cube open minded siket. Minat ni banyak cabang tau. Awak ape tahu?
Sukan? Eh,minat sukan memang lah ade faedah. Minat korea pon bg aku ade faedahnye.
Boleh je kan kalau aku minat korea n sukan dalam satu mase? Boleh kan awak?
Banyak bende yg aku minat. Tapi korea kire paling aku minat lah.
What? Minat korea mmbazer mase? Keciknye pemikiran awak. Sy simpati :'(
Ape yang membazir mase nye? Cube awak bg contoh. Detail lah brother.
Ya,memang lah artis korea tu semua tak kenal sape fans nye.
Tapi,dy tahu semua peminat dy sentiasa menyokong dy kan?
Macam pemain bola yg awak dok puja tu jugak,dyrg tahu ke awak minat kat dyrg?
Taktahu kan? Dyrang tak kenal awak :'( mesti awak sedih kan.
Kalau kitorang ni berangan yang artis korea tu husband kitorg or bf kitorang pon, lantak lah kan.
Tu imaginasi maseng maseng. Awak jangan lah jeles sangat. Takpe,nnti aku suroh sesape berangan jadi wife or gf awak. sy tau,awak mesti happy nnti kan kan. :)



Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment