Random

Assalammualaikum dan salam satu malaysia.
Harini merupakan hari paling awal aku bangon sepanjang cuti sekolah ni.
Pukul 7.15 aku dah siap mandi siap makan. Selalunye lepas subuh aku tidur balek. 
pukul 9 baru bangun. Lambat ke pukul 9 tu? Sukehati korang la nak cakap aku perempuan ape pon bgun lambat kan. Macam kau tak pernah kan kan?
aku bukan nak cter pasal bangun tido,awal lambat ni semua. Aku nak citer masalah rumah tgge aku. Cewaah,aku berangan je ye. Tapi,aku fiker beribu kali jugak nak post pasal bende ni. Kang ade orang cakap aku ni gatal lah,gedik lah. Aku tak suke orang cakap mcm tu. 

*aku dah taip panjang panjang pasal masalah aku,tapi aku padam balik sebab.. adelah sebabnye. Biarlah rahsia. kadang kadang tak semua bnde kite boleh kongsi dengan orang lain kan? Siket je aku boleh bgtahu.
"Hm,rindu lah sayang" dy just cakap pekataan tu tapi aku dah loncat2 bagai berok. Okayy,aku bohong,takdelah loncat2. Just senyum sampai ke telinga. Nmpak sgt aku kurang kasih sayang haha. Aku tahu dy bohong je,ape kejadah dy nak rindu aku kan . Ayat buaye lah tu. Tapi,aku rindukan dy. Imissyou :|

KOREA
Aku memang minat gila gila artis korea. Tapi,setakat ni aku still ingat tanggungjawab aku pada Allah. Aku tak abaikan demi korea. Aku minat korea,bukan nak jadik MINAH KOREA. 
Pesanan untuk awak ^^

Aku jeles tengok LG n BF,romantik syiott. BF,jage LG elok elok. Takmao jeles jeles. Si kecik tu sayang kau je. 





Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment