Sekolah Oh Sekolah

Assalamualaikum w.b.t
Ahh kenape husband aku ni menggode sangat. Melting~
Hai kawan, aku, aku tktahu knape, mggu ni aku selalu ingat dy. 
Aku kene sawan rindu kot haha. Doakan aku cepat sembuh tau. 
Mggu ni kat sekolah banyak jugak masalah aku. Dari luaran, maybe aku nampak okay.
Wehh, dalam hati tak sape tahu. Serabot, kalau la hati tu boleh nampak kan, memang korang pon rimas tengok. Aku tension. Otak aku pon taktahu la dah jadi ape. Berpusing pusing, nak kene cuci balik agaknye.
Sape nak tolong cuci kan? Mr SA, tolong lah?
Stooooooooop, doakan aku tak frust okay?
Weh, sekolah aku pon dah gilaa. Cikgu buat peraturan tak masok akal.
Cube bayangkan ye, tudung sekolah kene ade line biru. Wajibulghunnah! Ahh aku tak sanggup, sakai dohh.
Baju balik kampung warne merah, tudung putih tanpe nila ade line biru, kasot kulit n blablabla. Weh, badot mane tu? Ohhh, badut sharodz, comel gilaa kan cikgu? Selera kaum mane lah tu.
Lepas tu kan kan, aku punye tudung kene labuhkan lagi. Yeayyyy, cikgu nak labuh smpai mane?
Tutup lengan n blablabla. Okayy dah, pakai telekong baru cikgu tutup mulut agaknye.
Peraturan makin buat aku jadik gilaaaaaa!!!
Kawan aku cakap, hari selase ni aku n the geng kene jumpe cikgu kaunseling.
Weh, kenape? nak bg ceramah ke? Aku takot aku tertidor. Huaaa, Myungsoo ahh, tolong la.
Bayangkan lah, aku ni dah la muke baik (janganlah muntah), kene pergi jumpe cikgu kaunseling. Fushoww, pecah rekod wa beb. Kalau lah bapakku tahu, mampuss. Oh bapakku, ampuni anakmu yg solehah ni.
Okayy anakmu mengarot.
Eh, ade orang kate aku lesbian n perangai tak macam permpuan.
Wahai manusia yang bijak, takkan aku nak tunjuk gedik depan kau? Baru kau tahu aku ni perempuan ke tak?   Bijak, Aku bukan lesbian, berape kali nak cakap? Kesian kau, otak mereng.
okayy bye, salam~

Fakta: Aku tak suke orang putar belit cerita. Sedarlah~
Marry me, and we will have many son. Ngeee~ gatal siot.


Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment