You'll always be forever young.

Hoping that your day will be as special as you are. 

Assalammualaikum ya habibi ya maulana. Harini kan, birthday KIM MYUNGSOO. Selang 3 hari je dari birthday aku. #yeah bangge beb. Mampus aku kene lempang dgn peminat peminal L kang. Lantak lah korang.  Macam korang je boleh fangirling kan. Kehkeh, aku nak jugaaak. Jangan maraah ye. Aku bahagia gila harini. Kerja aku youtubing pasal L, tgok gamabar L, dengar lagu dyorang. Aaaaah aku bahagia. L paling hensem, tiada yg lain. Muaah :* hehehe okay aku taknak pnjang2 pasal L. Nnti boleh jadi perang. Aku tak suke n aku tak mahu. Aaaaaaaaaaaah. Saengilchukahamnida L oppa. Saranghaeyo.
Okay, comel sangat :*
Tgok kek tu, mcm sedap kan? Tapi kenapa ade nombor 90? ohh, moge exam aku semua dapat 90 ke atas.
Heheh buat andaian sendiri. Amin kan jelaaa.
Happy birthday to AIN FATINA and WAN NUR HAWA FATIHAH. okay name kau panjang. Birthday AIN FATINA semalam, Birthday HAWA esok. Kire adil lah aku buat post harini kan? Hewhew.
ni lah AIN FATINA yg comel. Orang gelar dy Littlegirl. Tapi sekarang sudah tukar laa. RILAKKUMA. ape tah yang comel sgn dengan rilakkuma dy tu. Eh panda pon tak comel. Boooo hehe. Ainnnn, aku rase aku dah tak berapa rapat dengan kau. Kan? Yelahh, kau kan ade ramai kawan. Aku tak kesah pon. Wehh, thanks gila sambut birthday aku haritu. Eh tak, birthday KITA. Seronok lahkan dapat mandi pagi2 buta. Menggigil kepela lutut bhai. And and, habis sabun nad kau bedal. Eh NR, halalkan jela ea? Then kite tidur pukul 4 kan? Kau konon je cakap taknak tidur. Last2 kau yg tertidur dulu kat bilik study. Time tu aku tgah calling calling dgn Hafizi. Ainn, aku takkan lupa semua bende ni. iloveyou. *aku malu ah nak ckp bnde ni.
Panda n rilakkuma yang tak comel untuk ain.
Ni WAN NUR HAWA FATIHAH WAN ZUREY. Birthday 143. lawa kan nombor tu. Maksud dy iloveyou. Hawaaa, dah lama tak jumpa kau. Aku rindu time sekolah rendah dulu. Bila lah aku dapat jumpe kau lg? Ingat tak mase kiter mandi kat Lost World Of Tambun? Aku rindu gilaaaaaaa. Kau kawan aku yang terbaik. Selalu ade time aku susah senang dulu. Aku sayang kau forever. Hey, happy birthday tau. Moge kau bertambah pandai. Eh tak, semoge kau dapat kongsi kepandaian kau kat aku. Bak sini otak kau. Kehkeh, kalau la boleh tukaa. KALAU laa. Goodluck n take care.
Thanks too semua member VL, Hidayah Rosli, Tasnim, Amira Azman, Hannah Wardiah and semua yang sambut birthday aku. Tahun ni paling gempak kot. Hidayah rosli stay kat asrama sebab nak sambut birthday aku and ain. Komawo. rancangan korang memang daebak. Aku gila takot bila korangbawak aku naik aras tiga. Aku dah la penakot, korang kejaaam. Tapi takpe, tu boleh jadi memori terbaik aku. Hehe, Hannah Izzureen, kau pelakon terbaik. Bangge tak? And and aku disurprise kan dgn kek. Amiraaaa, kau bawak kek tu untuk kitorang, kau kawan terbaik beb. Kau memang suka buat kawan kau happy kan? Hehe, aku suke kawan dgn kau. Walaupon kengkadang kau buat 'dontknow' je bile aku ckp dgn kau. Takpe takpe, aku faham. Err, yang lain pon, thanks. Aku sayang korang. #muah kiri kanan.
 Nurnatasah Roslan. Hey, jangan la jadi outsider :(
 Awek awek cun sherry rodzy.
 Intan Nursheela with Anis husna. 
 Aku tembam.Aaaaaah
Atikah Raihan. Adik yang comel. 
 hanis aqilah and aqilah hanis. Sesuai bersama.
 Anis menyelit. Hesh, tahu lah dy comel kan.
 Mereka berdua gedik.
 Masing masing nak buat muke nerd.Tapi tak menjadik.Hahaha, gelak je keje. Berapa kali tah camerawoman tu kene cakap 1 2 3. tak jadi jadi jugak.
Tembab tembab.
gambar ni agak gelap. maap ye.
Dua dua cun. Jelly aku tau.
Okay, tu jelaa. Aku penat. Mesti banyak ejaan aku yg salah. Yelaa, aku tak focus kat satu bende je. Sambil buat post ni aku tengok adnan sempit2, online, tumblr. So kalau salah eja ke ape ke, buat 'dontknow' jela ye. 
ppyong, tc!

I'm so glad you were born, because you brighten my life and fill it with joy. 
I'm so glad you were born, because you brighten my life and fill it with joy. 

Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment