Random 3

Hai, salam satu blogger. Aku bosan gila. K, bajet mcm tkde keje nak buat, padahal belambak lgi hw, kerje kursus n blablabla. Aku jeles tgok orang lain buat post, tapi sebenarnye, aku tkde bende pon nak cerita. Sengal tak? Act, aku touching dengan sorang mamat ni. Dy kan, dy tak pernah faham aku. Tak pernaaaaaah. Aku macam mainan dy. bile boring, carik aku. Whattheee. Tapi aku tak dapat nak lwan. Sebab aku lemah kot? Atau aku still ade perasaan kat dy? Oh no, aku harap tak. Taknak la pisang berbuah beribu ribu kali. Nanti sakit, sakit hati, tahu? K, abaikan citer pasal dy tu. Tak berguna -,-  Korang, korang n korang, korang ade kawab sejati? Macam mane ciri2 kawan sejati tu? Nak tahu, sebab aku nak cari kawan yang gila ikhlas, n always ade everytime n everywhere. Aku rase, belom ade lg. Or aku belom sedar siapa dy. Haha, macam kelakar je ayat aku kan. Tukar topik lg, pasal cikgu BM aku pulak. Dy lelaki, dah tua pon. Tapi kerje dy asyik nak merajok je. Tahun ni dah 2 kali dy merajok. Tapi alasan dy merajok tu buat aku rase menyampah. Sebab, tak patut. Macam budak tak matang tahu tak? kali ni dy kate, dy taknak masok kelas lg. kitorang da malas nak pegi pujuk. Penatlaaa. Hish -,-
Koraaaaaaaaang, haritu kan, sekolah aku buat cluster day. hohoh, manyak orang datang maa. Lelaki, fuhhh terbaik. Tapi tak la semua. Ade tu, muke dy bajet hensem gila. Sekolah mane? alaa, sekolah lelaki tinggi tu. haha, faham ke? muke tak la hensem mane, tapi dy punye gaya macam semua orang dok usha dy. poyo la lu mamat. tak hamak gue. Ade sorang mamat dri thailand ni, dy comel gilaaaaaaaa. Haaa, mase dy buat persembahan kat atas pentas, aku n NR bagai orang gila. Melting siot. Bukan ktorang je, hampir 1 sekolah minat dy. boleh bayangkan tak? oh dear, i wish u were here. hahaa puihh. Mamat indon pulak, hancusss. tapi awek2 dy boleh tahan la. comel lote. peramah pulak tu. Dari brunei, budak perempuan je dtg. aaaah, kenape? kenape tak lelaki? kenapeeee? gile gatal kan aku? eh bukan aku saja okay. k dah, ending of the story, aku admirer mamat thailand tu. Suara dy mase dy nyanyi nasyid, fulamaaak. Satu dewan tepok tangan. Lepastu budak sekolah lelaki tinggi tu dok pandang tak puas hati. eh piraaaah! banyak gambar hari kluster, tapi aku pemalas gila nak upload. hewhew~ time hari sabtu tu, aku ade masok pertandingan kawat. motif aku hanyalah nak dptkan sijil peringkat antarabangsa. kawat aku memang hancuss gila. malu wokk. tapi takpe, kitorang menang tmpat ketiga. kira okay la kan untuk budak baru belajar mcm aku ni. Muke aku bebelang gila, akibat cuaca yg sangat2 panas. takpe, nnti salin kulit baru. aku nak cter ape lg? k takde pape.  ppyong!
AR.

Thanks for Reading

No comments:

Post a Comment